fbpx

ПОЛІТИКА ПОВЕРНЕННЯ

Наша політика повернення є частиною Правил користування. Ми залишаємо за собою право на зміну політики повернення в будь-який час. В останній раз політика повернень була оновлена 02.04.2020.
Будь ласка, перевірте Ваше замовлення відразу при отриманні і перед використанням товару. Якщо було скоєно будь-які помилки, або виникли якісь проблеми, повідомте нам про це негайно для того, щоб ми могли розібратися.
Перш ніж повернути замовлення або товар, вам необхідно зв'язатися з нашою службою підтримки і запросити номер авторизації повернення. Цей номер полегшить процес повернення. Без нього процес обробки ваших даних може зайняти більше часу.

Ваші законні права

Права і свободи людини на Україні закріплені в розділі 2 Конституції України «Права, свободи та обов'язки людини і громадянина». Громадянин України має на її території всіма правами і свободами і несе рівні обов'язки, передбачені Конституцією України.

Право на скасування

У вас є право скасувати покупку протягом 14 днів без надання причини.
Термін скасування закінчується через 14 днів після того як ви або будь-які треті особи (не включаючи кур'єра) стали фізичними власниками товару.
Для того, щоб скористатися своїм правом на скасування, ви повинні повідомити нам про своє рішення анулювати цю покупку за допомогою чіткої заяви (наприклад, вибравши ращдел «Сервіс та контакт» або надіславши листа поштою). Для відправлення листа поштою, Ви можете використовувати шаблон форми відмови наданої нижче, але це не є обов'язковим форматом.
Будь ласка, переконайтеся, що всі продукти, які ви повертаєте знаходяться в закритій і оригінальній упаковці. Всі небажані товари повинні бути в належному для перепродажу стані.

Наслідки скасування товару

У разі скасування договору, ми відшкодуємо вам все платежі отримані від вас, включаючи вартість доставки (за винятком додаткових витрат при виборі будь-якої іншої доставки крім стандартної запропонованої на нашому сайті).

Ми можемо відняти вартість заподіяної шкоди товару виник з вашої вини.

Ми повернемо ваші кошти без зволікання і не пізніше ніж:

14 днів після отримання нами наданого вам товару;
або (Якщо раніше) 14 днів, після того, як ми отримаємо підтвердження про те, що ви повернули нам товар;
або в разі, якщо товар не був висланий протягом 14 днів після того, як ви повідомили нам про своє бажання скасувати покупку.

Ми зробимо повернення коштів тим же методом яким була проведена оплата, якщо тільки не буде чітко вказано інше. Ні за яких умов, на вас не може бути накладена додаткова плата за повернення. Ви берете на себе витрати відправки товару.

Шаблон форми відмови\повернення

Кому: Biofrid Cosmetics Ukrane, Дмитра Яворницького проспект, будинок 79, офіс 22, Дніпро, Україна, 49000

Дана заява має розглядатися як повідомлення про моє відмову від покупки наступного (-их) товару (-ів):

Дата оформлення замовлення:

Номер замовлення:

Ім'я покупця:

Адреса покупця:

Підпис покупця (якщо надсилається в паперовому вигляді):

Дата:

Що робити, якщо я отримав неправильний товар?

Ми дотримуємося найвищих стандартів при упаковці вашого замовлення, однак помилки трапляються час від часу. Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо ви отримали неправильний товар. Ми зробимо все можливе, щоб вирішити виниклу помилку якомога швидше.

Кожен повернення розглядається в індивідуальному порядку. У деяких випадках ми можемо вимагати додаткову інформацію, наприклад: зображення, щоб ми могли запропонувати найоптимальніше рішення. Наша мета - вирішити проблему найкращим для вас способом і як можна швидше.

Що робити, якщо товар пошкоджений?

Ми намагаємося запобігти будь-які пошкодження ваших товарів під час транспортування. На жаль, іноді можуть виникнути проблеми. Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо ви отримали пошкоджений товар.

Будь ласка, не відмовляйтеся від доставки. Прийміть товар і негайно зв'яжіться з нами. Відмова від прийняття доставки може привести до затримки повернення посилки.

Ви можете зв'язатися з нами за допомогою онлайн центру повідомлень. Будь ласка, додайте фотографії пошкоджень в повідомленні. Наша служба підтримки розгляне вашу справу і запропонує найкраще вирішення проблеми.

Як я можу повідомити про проблему з цим товаром?

Будь ласка, прийміть наші вибачення, якщо Ви вважаєте, що у вашого товару є дефект. Ми дуже серйозно ставимося до всіх заяв, які стосуються якості нашої продукції і наша служба підтримки буде вивчати ваш випадок більш докладно.

Для того, щоб розібратися в вашому випадку, будь ласка, зверніться до нас за допомогою онлайн центру повідомлень. Будь ласка, предoставьте детальну інформацію про дефект, і якщо це можливо, прикладіть фотографії до в вашому повідомленню.

Як організувати повернення товару?

Будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, щоб повернути замовлення.

Нам потрібно буде знати номер вашого замовлення, товар який ви хочете повернути і причину повернення. Після отримання цієї інформації, ви отримаєте унікальний номер авторизації повернення, а також всю потрібну інформацію, щоб оформити ваш повернення.

Будь ласка, надійно упакуйте товар разом з формою повернення.

Вам потрібно буде отримати поштову квитанцію (доказ при відправці замовлення назад до нас). Ви можете отримати поштове доказ безкоштовно в поштовому відділенні. Без нього ми не зможемо обробити ваш повернення або заміну в тих рідкісних випадках, якщо ваш товар загубиться в дорозі до нас. Якщо ви хочете отримати заміну товару, але товар більше недоступний, ми повернемо гроші за даний товар на ваш рахунок.

Будь-який товар, який ви повертаєте, є вашою відповідальністю до тих пір, поки посилка не досягне нашого складу. Тому, будь ласка переконайтеся, що ви посилаєте замовлення назад до нас за допомогою служби доставки, яка забезпечує страховку товару.

Компенсуєте ви мої поштові витрати?

Ми раді повернути поштові витрати, якщо повернення здійснюється через нашу помилку, наприклад:

якщо ми послали вам неправильний товар, або

якщо товар пошкоджений або несправний, або

якщо ви повертаєте заміщений товар, який не хочете
залишати.

Ми не компенсуємо витрати на доставку повернень, якщо товар є небажаним або більше не потрібно. Ці витрати повинні бути покриті вами. Ми наполегливо просимо використовувати службу доставки, яка забезпечує страховку товару.

Ми не повернемо витрати на доставку повернення, якщо пошкодження або несправності не будуть знайдені в процесі тестування. Витрати на доставку товару назад до вас будуть залежати від товару. Ми повідомимо вам про її вартості після того, як процес тестування буде завершений.

Скарги

Якщо ви
незадоволені тим, як ми обробили повернення або заміну будь-якого товару, то ми
хочемо про це почути. Нашою метою є вирішення Вашого питання, і тому
ми просимо Вас зв'язатися з представниками клієнтської служби через свою облікову
запис або поштою:
Biofrid Cosmetics Ukrane, Дмитра Яворницького проспект, будинок 79, офіс 22, Дніпро, Україна, 49000

Використання матеріалів цього сайту можливе тільки з попередньої письмової згоди «BIOFRID».

Слідкуй за нами в соціальних мережах!

2020 «BIOFRID». ВСІ ПРАВА ЗАХИЩЕНІ.

Разработано в V&V Communication